onsdag den 7. marts 2012

Vægten siger: "ERROR" ?!

Jeg var da lige ved at få et hjerteanfald!!
Da jeg hoppede på vægten i morges, stod der simpelthen bare "ERROR"..?
Jeg prøvede flere gange med samme resultat, og overvejede et kort sekund om jeg simpelthen var blevet for tyk til at vægten kunne veje mig! Så prøvede jeg igen, og denne gang sagde vægten bare ingenting?!
Det var altså lige ved at være FOR mærkeligt, indtil jeg kom i tanke om at batteriet nok igen var ved at falde ud...

Med problemet løst hoppede jeg op på vægten igen.
Nu er det normalt fredag jeg vejer mig, men jeg var altså lidt for nysgerrig.
Denne uge har jeg indtil nu tabt mig 400 gram.

Det vil sige at jeg siden min start på afrikansk mango for 12 dage siden, i alt har tabt 1,2 kg.
Det bliver spændende om jeg har tabt mig yderligere på fredag, når jeg officielt skal på vægten!

Om 4½ time letter der et helt særligt fly fra Xiamen lufthavn i Kina. Det flyver til Shanghai - hvilket der ikke er noget ekstraordinært i. Men lige denne afgang har en helt speciel passager med ombord. Nemlig MIN helt specielle passager - min vidunderlige mand!
Fra Xiamen til Shanghai, fra Shanghai til Amsterdam, fra Amsterdam lige direkte hjem til en masse kys og kram!! Pyh, hvor jeg savner ham og hvor jeg dog bare glæder mig helt afsindigt meget til at stå med sommerfugle i maven sent i morgen aften, og blive helt fjollet forelsket når jeg ser ham komme igennem tolden og ud til mig. :)

Dagen i morgen byder på neurolog på Frederiksberg og en skole/hjem samtale på min bonusdatters skole, hvor jeg er den eneste repræsentant fra "vores side", da hendes far jo sidder i et fly.
Det bliver spændende..

Go' aften..
:)

6 kommentarer:

  1. 1,2 ..... FLOT ..... med eller uden nupo?

    <3 <3

    SvarSlet
  2. rigtig flot.. må jeg spørge, om du før du begyndte på pillerne, sådan generelt stod stille med din vægt eller tog på eller tabte dig?

    hilsen Louise

    SvarSlet
  3. Hej Louise :)

    Før jeg begyndte på pillerne havde jeg over jul/nytår taget et par kilo på, som jeg ikke rigtig kom af med igen. Vægten stod stille fra midten af januar til jeg begyndte på afrikansk mango for knap 2 uger siden.
    Jeg har ikke gjort noget anderledes end jeg plejer de sidste 2 uger - kun taget afrikansk mango.

    :)

    SvarSlet
  4. har du oplevet nogen bivirkninger ?

    SvarSlet
  5. Nej, ingen bivirkninger overhovedet..
    Jeg tager dog altid pillerne med et stort glas vand og enten morgen eller aftensmad. Skal ikke kunne sige hvordan de opfører sig på tom mave.

    SvarSlet
  6. okay rart at vide.. for min vægt står også nogenlunde stille.. hilsen Louise

    SvarSlet