torsdag den 15. marts 2012

Afrikansk mango : uge 3 !

Ugens opdatering kommer lige en dag før denne uge, da jeg i morgen tidlig drager på endags-tur til det jyske på messe. :)

Denne uge har jeg gjort som jeg plejer, taget min afrikanske mango - OG så har jeg fitness-hoppet-rundt-i-stuen i 60 minutter samlet set. Ellers har det været en hel almindelig uge, med mad, motion og rutiner som jeg plejer.

Jeg var på vægten i morges.
Selvom det er en dag før den officielle vejedag, har jeg tabt 700 gram siden i fredags!!

På de 3 uger jeg har taget afrikansk mango, har jeg samlet set tabt 2,1 kg pr. dags dato.

Nu ved jeg godt det ikke ligefrem er flere tøjstørrelser jeg har tabt, men jeg kan altså ikke mærke noget til det på mit tøj eller andet. Vi skal nok liiiiiidt højere op ad vægttabs-stigen, før bukserne sidder lidt løst og "hagerne" bliver reduceret fra flertal til ental. Men et vægttab er trods alt et vægttab!

Næste fredag jeg har taget afrikansk mango på forsøgsbasis i en måned, hvilket var mit udgangspunkt.
Der vil jeg gøre status over om JEG synes det er noget værd, hvad resultatet er, om jeg vil anbefale det, selv fortsætte osv. Pointen ved det hele var jo netop at få nogle resultater på bordet fra den virkelige verden, så vi almindelige mennesker rent faktisk havde noget at forholde os til omkring produktet - og ikke måtte nøjes med "beretninger" fra "forbrugere", der aldrig nogensinde selv har taget mangoen - men som blot er ren reklame og fusk!

Jeg glæder mig til resultatet i næste uge, og jeg glæder mig til komme med en foreløbig konklusion på mine erfaringer med afrikansk mango.

Nu vil jeg hoppe ud til mine havemøbler - igen-igen!

Rigtig go' torsdag!
:)

1 kommentar:

  1. jeg synes det er rigtig flot.. specielt når du faktisk ikke har ændret noget.. og det lyder som en rigtig god snart når det nu kun var omkring 7 kg du ville af med i alt.. engang tabte jeg også en 2-3 kg, hvor jeg heller ikke kunne mærke noget på tøjet, så du har nok ret i at der skal lidt mere til.. hvis man tænker over det er det jo heller ikke mange g. der er røget de enkelte steder..
    men jeg glæder mig rigtig meget til at se om mine resultater med mangoen bliver lige så gode eller måske bedre, som dine.. det håber jeg i alle fald..
    håber du får en god dag i morgen på jeres tur..
    hilsen Louise

    SvarSlet