torsdag den 8. marts 2012

Så er det torsdag ..! :)

Nå, så har jeg været til neurolog - nu med hele 2 nye recepter! Jeg ender med at kunne holde apoteksudsalg herhjemme fra bagdøren. Nå, men mon ikke det hjælper..?

Jeg har også været i kiosken, hvor min søde kioskmand oplyste mig om at han havde fundet mit dankort i går, og ringet ind og spærret det. Jeg havde slet ikke opdaget at jeg havde mistet det?! Det var dog forfærdeligt!! Nå, men heldigvis har jeg et andet betalingskort, så det er ikke verdens undergang, men jeg har dog alligevel aldrig før glemt mit kort.. Pinligt, men godt kioskmanden kunne huske det var mit kort - og at han havde spærret det med det samme. Har også talt med banken, og der er ikke sket noget som helst på min konto.. Puuuuha!!

Nå, men det er jo også i dag min vidunderlige, dejlige og fantastiske mand kommer hjem!
Hvor bliver det dog dejligt at have ham hjemme igen.

For at få tiden til at gå, har jeg tullet rundt og taget billeder med mit smadder smarte kamera..
I dag er det blevet til billeder af vores hus - altså indeni..

Så i mangel på bedre, vil jeg da lige dele med jer hvordan sådan én som mig bor..
Der er mange ting jeg gerne ville lave om, gøre "federe" og indrette meget anderledes - men vi er jo 2 om at bestemme, så jeg må tage det i små etaper, så kan han nemlig godt overtales lidt.... :)



Puder jeg har syet til Bonus-Prinsessen's lilla drøm af et værelse.
De 2 bageste kan jeg dog ikke tage credit for - de er fra IKEA.



Vores soveværelse, med nyredt seng!
 


Køkkenet - selv-installeret af ham den gode!
- Og ovnen der kun kan on/off, og ingen mellemting!!


"Spisestuen", med det grimme "mande-hjørne" i venstre side af billedet..
Alkoholen der aldrig bliver rørt, og amerikansk fodbold gear, der bare SKAL være der..
Åbenbart.....


Stuen, hvor aftener bliver brugt under tæpper, mens vi putter og ser fjernsyn..
Dog ser vi aldrig nogen af alle de DVD'er vi åbentbart synes vi skal have stående fremme...?

Ikke særligt BoBedre-fed indretning, men det er funktionelt og det er "hjem".. :)

Nu skal jeg til skole/hjem-samtale, og høre om hende Bonus-Banditten er sød og ordentlig, eller om hun er klassen ballademager. Når mødet er overstået skal vi hjem og kigge på lektier, have aftensmad, hygge lidt - og så skal ham den skønne hentes i lufthavnen!! Juhuuue..

I morgen hopper jeg officielt på vægten - det bliver spændende! :)

Rigtig go' aften til jer!
:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar