tirsdag den 13. marts 2012

Hvem ka'? Skoda !!

Så blev det tirsdag!
Det lugter stadig lidt af forår - solen skinner i hvert fald og vi er et godt stykke over frysepunktet!
Jeg har lige gået en lille tur rundt i vores have.. Der er både vintergækker, erantis og krokos = forår!!
Nu mangler vi bare lige at der bliver skruet yderligere 5 grader op for varmen, så man kan snige sig ud med en bog i solen - dog pakket godt ind!

Da jeg nu alligevel gik rundt ude i vores ENORME have (læs: knap så store), gik jeg forbi et pragteksemplar af en bil, der har fået lov at låne vores carport et stykke tid - indtil den bliver solgt!
Derfor, i mangel på bedre at fortælle om, vil jeg bruge min blog til lidt "reklame" idag.

Bilen er til salg, og skal sælges meget snart! Prisen i annoncen er til (realistik) forhandling..
Kender du nogen, der kender nogen, der mangler sådan en fin bil?




Er den ikke bare fin? :)

Eftermiddagen skal i dag bruges i familiens skød.
Kl. 16 skal vi sætte min morfars urne ned, så han ligger ved siden af min mormor.
Bagefter skal vi have en lille ostemad i min mormor og morfars hus.

Nu vil jeg cykle mig en lille tur i det gode vejr.
Dog bliver det nok en MEGET lille tur, da jeg har det som om jeg er blevet kørt over!
Mine 30 minutters fitness-helvede igår, har gjort at jeg er mere eller mindre ubrugelig idag!
MEN!! Så let slipper hende DVD-damen ikke! I morgen er jeg klar til at hoppe videre rundt på mit stuegulv!

Nyd solen!
:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar