fredag den 23. marts 2012

Afrikansk mango : uge 4 !

SÅÅÅ blev det fredag - og dermed også store vejedag!

Jeg har de seneste 4 uger taget produktet "afrikansk mango", for at finde ud af hvad det var for noget, om det virkede og om det var pengene værd!

Idag afslutter jeg så mit lille forsøg.
Sidste pille er taget, vægten er noteret og der er gjort status for hele forsøget.
Skal vi SÅ komme i gang?

Resultat:

Jeg var på vægten i morges, og har tabt yderligere 600 gram denne uge, så det samlede vægttab nåede op på 2,7 kg i alt!
Jeg har gjort fuldstændig som jeg plejer. Spist det samme, motioneret som jeg plejer - generelt en helt almindelig måned.. Jeg har valgt at for at forsøget skulle være så realistisk som muligt, og give et reelt syn på hvad afrikansk mango egentlig kan, skulle jeg ikke ændre noget som helst. Jeg har både været til fødselsdag, tøsehygget, været ude og spise osv., og har trods det opnået et okay vægttab..

Kan det anbefales?

Jeg har tænkt MEGET på om jeg ville skrive hvorvidt afrikansk mango kan anbefales eller ej.
Grunden til min splittelse er, at der selvfølgelig er forskellige steder at bestille produktet fra - og måske er nogle af de her "snyde-firmaer" ikke helt reelle, når det rent faktisk kommer til hvad der er i pillerne?
Så det jeg vil gøre, er at anbefale afrikansk mango bestilt gennem http://www.weightworld.dk/ . Derfra er de piller jeg har taget og det er dem der har virket for mig. Prisen er naturligvis højere end hos andre firmaer, men til gengæld er der høj sikkerhed omkring købet, man får hvad man betaler for, du får et gyldigt Track & Trace nummer, og forsendelsen kommer som aftalt. Jeg betalte 318 kr. inkl. forsendelse for piller til en måneds forbrug.

Fortsætter jeg?

Nej, det gør jeg ikke.
Det er ikke fordi produktet fejler noget, eller fordi jeg ikke er tilfreds - for det er jeg bestemt!
Det er dejligt at have tabt 2,7 kg, ved ikke at gøre noget som helst, men jeg fortsætter ikke.

Jeg starter nemlig på en kostomlægning/livsstilsændring fra mandag d. 2. april.
Jeg har en tilstand, der hedder PCOS (kan med fordel googles). Det betyder at jeg er insulinresistent, har meget svært ved at kunne blive gravid og at jeg kæmper med lidt for mange kilo - lige midt på maven og lårene!
Der er udviklet en god kost, som skal hjælpe os PCO-piger - men også overvægtige generelt. Der er forsket meget i det, og der er kommet mange gode resultater ud af at følge anvisningerne.
KISS-kost, hedder det - og jeg starter som sagt næste mandag, d. 2. april.

Mere om KISS kost, hvad det betyder af kostændringer osv., følger i næste uge. :)

Tak til alle jer, der har læst om afrikansk mango, her på min blog.
I må meget gerne blive ved at kommentere på indlæg, andre kommentarer mv., så vi kan få spredt "budskabet" lidt om produktet. Jeg håber vi sammen har fået skabt lidt mere kendskab til afrikansk mango "på dansk", da der ikke fandtes nogen danske hjemmesider om emnet, da jeg begyndte at skrive for en måned siden.

Jeg bliver ved at skrive på min blog, som hidtil - om stort og småt, vægttab, hverdagen og alt det andet!

Ha' en rigtig dejlig forårs-weekend, med masser af solskin og dejlige plusgrader!
:)

7 kommentarer:

  1. Fedt at følge med!
    Det lyder spændende med din nye "kur", og jeg ønsker dig alt held og lykke :)

    Mvh Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sanne! :)

      Ja, jeg er også helt spændt..
      Det er vidst mere en kostomlægning end en kur - det er i hvert fald allerede ret tidskrævende bare at finde hoved og hale i det hele!

      Tak skal du have.. :)
      Jeg håber du har lyst til at følge med fremover..

      Ha' en dejlig dag! :)

      Slet
  2. Hejsa..
    Har tidligere kommenteret på et indlæg!!
    Jeg nærmer mig også snart en måned med afrikansk mango - men INTET resultat her, desværre. Spiser dem de sidste dage - og så er det prøvet.
    For mig er der vist kun én vej - på med løbeskoene :-)
    Vil stadig følge med her!!
    God påske
    Hilsen Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette!
      Øv at det ikke virker for dig med afrikansk mango!
      Jeg tror det er sådan lidt 50/50 hvordan folk reagerer på det, men jeg hepper på dig og løbeskoene!
      Jeg er rigtig glad for at du fortsat vil følge med.
      :)

      Slet
  3. Hej :)

    Jeg havde hørt om afrikans mango via en veninde. Vi overvejede at købe det sammen, men inden da lavede vi et internet tjek. Der var mange indlæg med folk som ikke fik deres produkt osv. og der blev overtrukket ekstra penge. Har du oplevet det eller?
    Jeg overvejer stadig at købe det, men er ikke sikker på de sikkerhedsmæssige årsager eller om jeg tør det.
    Ville gerne høre din mening :)

    På forhånd tak :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej! :)
      Nej, jeg er slet ikke blevet snydt.. Jeg har skrevet rigtig meget om det i alle mine indlæg om afrikansk mango.. Hvis du vil læse hele min beretning om de firmaer, der snyder, kan du finde alle indlæg om emnet i højre side af din skærm under emner - afrikansk mango..
      Personligt har jeg bestilt gennem weightworld, og har absolut ingen problemer haft.. Produktet er lidt dyrere, men der er meget stor sikkerhed omkring hele handlen og man får produktet kun få dage efter bestillingen..

      Held og lykke med det, hvis du giver det en chance! :)

      Slet
  4. hej, jeg ved ikke hvordan jeg taber mig på mave og lår keg spiller håndbold 3 gange om ugen serie 1 er 34 år fået et barn for 11 år sien, jeg mener jeg vejer for meget når jeg siger 69 kilo og er 169 høj, har du så et godt råd på din side :-)

    håber meget at høre fra dig

    SvarSlet