mandag den 28. november 2011

Billeder..!

Jeg sad lige og læste mine indlæg igennem..

Kender du det, når du kan høre din mors stemme inde i hovedet?
Det lyder måske lidt fjollet, men der er bare nogen ting der sidder fast.

"Albuerne ned fra bordet!", "ikke tale med mad i munden!", "pas godt på din søster!".
Ovenstående er nok mest gode, opdragende ord, men fast sidder de! Lige som jeg altid lige sender en kærlig tanke til min mor, når "nogen" siger bl.a. "købe, løbe, råbe" osv.
Mor, du ved hvad jeg mener. :)

Nu er jeg igen kommet til at tænke på min mors ord. Denne gang er de ikke opdragende, men lidt mere ovre i "kærligt brok".

Derfor, til ære for min højt respekterede og elskede mor, er dette indlæg fyldt med billeder!

Lisa, d. 19.11.2011

Her er et par billeder af min dejlige, "turkise" veninde på vej til julefrokost forrige weekend.

Indlægget "Min turkise veninde" fortæller hele historien om outfittet, så jeg vil lade billederne tale for sig selv.

Julefrokosten var efter Lisa's eget udsagn ikke noget at råbe hurra for.
Ingen sprut i drinks'ne og ingen rødkål!

Men fin var hun! :)



Tommy, august 2011

Hele sidste uge var min mand i Kina!

Øv øv, hvor jeg savnede ham,
men nu er han heldigvis hjemme igen!

Her et et billede af ham,
og også af grunden til
forretningsrejsen til Kina.


Og også et billede af den fine gave jeg fik, da han kom hjem. :)



I onsdags var jeg til fødselsdag hos min tvillinge-fætre.
Vi fik lasagne og super, svensk "kladdkaka" med is til dessert.
En rigtig hyggelig aften.

Mads & Jonas, d. 23.11.2011

Fredag var Lisa og jeg hos en veninde/tidligere kollega, som blev mor til lille Josefine i april i år. Der blev "dikke-dikket" og nusset baby, og grint og vrøvlet om "gamle dage" på vores tidligere arbejdsplads.
Det var rigtig hyggeligt at se Anette igen!



Lisa & Josefine - d. 25.11.2011 -  Josefine & Rebecca
 

Josefine, d. 25.11.2011
Igår var jeg ovre hos mine svigerforældre og spise, hvilket jeg desværre ikke har nogen billeder af, men jeg smider lige et billede ind af anden fra Mortens Aften - også kreeret af min svigermor.
 
 
Forsinket Mortens Aften, d. 13.11.2011

Nu kan jeg ikke rigtig komme på flere ting jeg kan sætte billeder ind af lige nu, så jeg håber min søde mor har fået kigget lidt på det, og at hun er tilfreds i denne omgang. :) Flere billeder følger, når jeg husker at tage kameraet op ad tasken.

Afslutningsvis lige et billede af min mor.

Min mor, September 2011.


Go' dag til alle! :)

3 kommentarer:

  1. Tillykke med din smukke blog! Jeg glæder mig til at følge lidt med.

    SvarSlet
  2. Tak skattepige ;-) <3 <3 <3

    SvarSlet
  3. Madame: Du skal være hjertlig velkommen. :)

    gittesp: I <3 my Mom! :)

    SvarSlet