onsdag den 18. april 2012

Havemøbler !!

Juhuuuuuuuuuuuuuue !!!!

Så blev jeg ENDELIG færdig med at male de meget omtalte havemøbler!!
Nu mangler min dygtige handyman bare lige at skrue sædet på bænk igen, og så er de klar!
Hvor er det bare dejligt!

Og naturligvis skal I ikke snydes for et par billeder, når nu I har blevet tvunget til at høre så meget om dem..





Sådan så de ud før..



Sådan så de ud midt i processen..

Og her er så det endelige resultat !! :)




Jeg tager lige nogle bedre billeder, når solen er kommet lidt frem igen og jeg har fået gjort vores overdækkede, improviserede terrasse lidt sommer-lækker!

Om en times tid skal BonusBanditten og jeg ud og plante tomatplanter, og også så gulerødder og radiser - nu er det vidst efterhånden blevet forår - dog er det stadig en smule koldt!!

Og så vil jeg afslutningsvis lige opfordre alle mine læsere til at se "Han, Hun & Haven" i aften kl. 20 på TV2.. Der skulle meget gerne blive vist nogle klip med de fedeste og lækreste legehuse..
Hvis du allerede nu vil se nærmere på legehusene, du kan klippe på linket lige her:


I må have en meget dejlig onsdag!
:)


7 kommentarer:

  1. FLOT
    Det er du godt nok sluppet rigtigt godt fra - det ser helt proff. ud - og nu kommer varmen
    så du rigtigt kan nyde dem - tillykke
    hilsen Niels

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :) Jeg har også ombetrukket hynderne, så jeg glæder mig til at vejret bliver bedre, så jeg kan nyde dem! :)

      Slet
  2. de er blevet rigtig flotte.. må være dejligt når sådan et langvarigt projekt lykkedes at blive færdig og så med et så flot resultat :)

    hilsen Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også de er blevet rigtig fine - og mange tak! :) Ja, det er dejligt at de endelig er blever færdige.. :)

      Slet
  3. Flot .... glæder mig til at afprøve dem ;-)
    kh

    SvarSlet
  4. Sikke nogle flotte havemøbler! Hvilket træ er de af?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. :) De er af teak..

      Slet