onsdag den 29. februar 2012

Scoremiddag! :)

Bare fordi man er i fast forhold med hus, bonusdatter, Dong regninger og hvad ved jeg, er der ikke nogen der siger, at man ikke skal "score" ham den dejlige igen en gang i mellem!

I går aftes, da min vidunderlige mand kom hjem, blev jeg beordret ud i bilen - vi skulle ud og spise!
Det var ikke noget særligt, bare en kinesisk restaurant vi er glade for, men hvor var det dejligt og spontant! :)

I morgen rejser "ham der" til Kina i en uge på forretningsrejse. Synes lige han har været afsted, men det er nok bare mig. Så i aften skal der hygges!

Jeg har været nede og købe en stor culottesteg, små kartofler og salat - hans livret!

Go' dag!
:)

5 kommentarer:

  1. Ej, hvor lækkert ^^ Sådan en fortælling giver jo en helt lyst til at være i et parforhold.
    Håber I får en rigtig god aften.

    SvarSlet
  2. Vi havde en dejlig aften! :)
    Nu er han taget afsted til Kina - det er hårdt at være forelsket! :) Jeg glæder mig allerede til han kommer hjem igen.

    Go' dag. :)

    SvarSlet
  3. Fortæl os om hvordan det går med den Afrikanske Mango!!!! :-)

    SvarSlet
  4. Opdatering følger i morgen formiddag :)

    SvarSlet