onsdag den 22. februar 2012

Nu sker der noget ..!

Jeg har lige fået mail fra både UPS og weightworld.dk, som fortæller at min forsendelse er på vej!
Og hvor jeg dog glæder mig!

Efter planen skulle jeg modtage min bøtte afrikansk mango allerede i morgen!
Jeg er helt klar til at komme igang. Jeg vil ikke sige at mine forventninger er høje, men spændt er jeg helt bestemt!

Jeg har imellemtiden læst en masse om, at man åbenbart med fordel kan kombinere afrikansk mango med noget der hedder "metaburn". Det er et produkt, som giver en hjemmeudgave af en tarmrensning og meningen skulle være at man kan opnå et godt og sundt bakterieniveau i sin tarm, skille sig af med en masse affaldsstoffer og derigennem så opnå et vægttab (hvor meget er ikke nævnt) og et bedre immunforsvar.
Jeg har valgt ikke at købe det produkt - eller lignende for den sags skyld.
Jeg kan ikke se det sunde i at skulle tilføre sin krop med et produkt, som skal rense min krop hver e-n-e-s-t-e dag? Der findes mange kloge ord om hvor gode tarmrensninger/skyldninger, men det er primært engangsbehandlinger, hvor der umiddelbart ikke er brug for et eller flere kemikalier for at opnå den sunde balance kroppen har brug for. Og slet ikke et kemikalie, som skal tilføres min krop hver dag!

Nuvel, jeg holder mig til afrikansk mango til at starte med.

Såfremt jeg modtager produktet i morgen, som UPS planlægger, begynder "det afrikanske frugt-eventyr" på fredag. Spændende!


Go' dag!
:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar