fredag den 24. februar 2012

Så er jeg i gang ..!

Igår modtog jeg som skrevet min afrikanske mango, og idag er jeg gået i gang!

Planen er at indtage 2 kapsler om dagen - en om morgenen og en om aftenen.
I følge instrukserne skal kapslerne helst tages sammen med et måltid, så i morges indtog jeg min egen lille verdenspræmiere på afrikansk mango sammen med min portion havregryn.

Selvom det er nogle rimelig store kapsler, går det helt fint.
Jeg mærker hverken ubehag i maven eller noget andet.

Så sagt er det ca. 7 kilo jeg skal af med, startende idag.
Jeg var på vægten i morges, kiggede den dybt i øjnene og besluttede mig for at det var sidste gang tallet nogensinde skulle være så højt!

Foreløbig er planen at tage afrikansk mango en hel måned, og se hvad der sker. I følge alle internetsiderne vil man allerede opleve et vægttab efter ca. 14 dage. Hvis jeg opnår et bemærkelsesværdigt vægttab (mere end 2 kilo) denne måned, fortsætter jeg med afrikansk mango - i hvert fald til jeg har opnået det resultat jeg håber på.
Hvis der ikke sker noget denne måned, så ryger afrikansk mango hen i bunken med ting, der ganske simpelt ikke virker.

Men hvor ville det dog være rart med et produkt, der kunne kickstarte et vægttab! :)

Rigtig go' weekend!
:)

11 kommentarer:

  1. Hej :-)

    Jeg er som du, hoppet på at købe afrikansk mango. Jeg har samtidigt også købt metaburn, da jeg læste at det netop var denne kombination, er kunne gøre at en forskel i at få kickstartet vægttabet. I grunden tror jeg mest på, at det handler om at lukke munden og sætte tempo i fødderne, for at få et sundt og varrit vægttabt. MEN jeg har brug for at få startet så godt som mulight, for at bibeholde motivationen hele vejen igennem.

    Jeg faldt over din blok og jeg er da meget nysgerrig på om du ser nogle resultater. Jeg går ud fra at jeg skal vente nogle dage, før jeg modtager mig pakke.

    Skriv endelig, dine erfaringer, så jeg kan følge lidt med i dem :-)

    Charlotte

    SvarSlet
  2. Hej.. følger også spændt med :-)
    Jeg har også læst at metaburn skulle ha en god effekt med mangoen.. Hvor købte du det henne? Synes ikke rigtig jeg kan finde nogle sider om det..

    SvarSlet
  3. Hej Charlotte!

    Det er dejligt at der er andre, som også prøver produktet - så har man måske en bedre fornemmelse af hvordan produktet virker! :)

    Jeg valgte som sagt ikke at bestille metaburn, da jeg synes den side jeg kunne finde det på virkede lidt "mystisk"!
    Faktisk er de eneste sider jeg kan finde om produktet kun sider hvor folk skriver advarsler mod at benytte falske hjemmesider - og så en enkelt side hvor produktet så sælges fra (hvilket er samme sider, som folk advarer imod).
    Jeg håber du har fundet produktet et trygt og sikkert sted - eller så trygt det nu kan være online. :)

    Min generelle opfattelse er, at man skal passe rigtig meget på med at bestille gennem de internetsider, der lover det ufatteligt billigt. Jeg har de seneste 4 hverdage forsøgt at komme igennem til 2 forskellige firmaer (nok i sidste ende det samme), der lover kunderne at sende en "gratis" prøve på produkter til kun forsendelsesprisen. Der står nemlig i vilkårne på begge internetsider, at såfremt man ikke afmelder inden 14 dage efter køb, vil man hver 30. dag blive trukket ca. 500 kr. for forsendelse af endnu en portion?! Jeg har google't meget rundt, for at finde ud af hvad det er for noget, og i den forbindelse også hvlke firmaer det er. Der er RIGTIG mange engelsktalende, der skriver på nettet at de aldrig har modtaget produkterne, de har aldrig hørt om dem andre steder - og de får såmænd jævnligt trukket beløber på deres konto (mellem 500-1200 kr.), uden de får produkt ELLER forklaring!!
    Jeg har ikke selv bestilt gennem et af de firmaer, men gennem www.weightworld.dk . Trods jeg har grundigt undersøgt det inden jeg foretog mit køb, har jeg faktisk netop nu skrevet en mail til dem for at kende mine præcise betingelser, da jeg ikke vil stå i en situation som andre, hvor man bliver trukket uretfærdigt mange penge for noget man ikke har bestilt og ikke modtager.

    Kendetegene ved disse "fup-firmaer" er at det simpelthen er for billigt til at være sandt, at man ikke får nogen bekræftelse på mail omkring købet, at man aldrig modtager noget, at man aldrig får et svar hvis man forsøger kontakt - og så naturligvis at de fortsat hæver penge fra ens konto!
    Ydermere er de ikke under dansk lovgivning, da det er internationale virksomheder, og man har derfor ikke mulighed for at gøre ret meget andet end at få spærret sit kreditkort, for at undgå yderligere betalinger.

    Dog håber jeg at alle, der følger med herinde har været heldige med valget af salgskanal, så ingen komme i klemme.

    Det bliver spændende også at følge jer andre, der giver den afrikanske mango et forsøg!

    :)

    SvarSlet
  4. jeg har heller ikke turde bruge den side hvor de lover mange og metaburn til en pris hvor man kun ska betale forsendelsen, grunden er faktisk at jeg gang på gang har set reklamen på face hvor de bare kalder den noget nyt og går man ind og læser de kommentarer der er omkring produktet så er de altid skrevet nøjagtig samme dag og man kan ikke selv få lov at skrive noget da siden påstår der er lukket grundet spam, derfor har jeg simpelthen ikke turde da jeg også frygter der er lidt lusk med i spillet. Desuden ska siden forestille at være en artikkel fra danske nyhedsavis men googler man denne så kommer den ikke frem og inde på siden har det endnu ikke lykkedes mig at gøre brug af de underrubrikker med andre artikler den bliver bare stående på en og samme side. Håber inderligt ikke at de får taget fusen på nogen, men jeg er bare for meget kylling til at turde prøve.

    Når alt det så er sagt så håber jeg da virkelig at de der piller fra weightworld vil vise sig at kunne kickstarte det hele bare lidt.

    SvarSlet
  5. Hej igen :-)

    Jeg har også bestilt gennem www.weightworld.dk og jeg er også opmærksom på at man skal afmelde mindst 14 dage før den næste første. Det bliver da ikke let, hvis de ikek tager telefonen. Kan man ikek afmelde via mail mon? hmm blot en tanke.

    Jeg ahr ikek modtaget mine produkter endnu så jeg venter spændt.

    Jeg håber meget at det virker - om ikke andet så lige præcis så meget at jeg komme godt i gang :-)

    Ha en god dag og pøj pøj med det hele

    Charlotte

    SvarSlet
  6. Hej Charlotte.
    Jeg tror ikke man skal afmelde efter 14 dage, hos weightworld. Jeg har lige læst deres betingelser igennem, og efter min bedste overbevisning sender de kun produktet en enkelt gang, og man binder sig dermed ikke for et "abonnement", hvis du forstår.
    Jeg var i kontakt med dem forleden dag via deres chat - det virkede i hvert fald.

    Har du modtaget en mail med bekræftelse på din bestilling?
    Jeg modtog en bekræftelse, og dagen efter (mener jeg nok) også et sporingsnummer, så jeg kunne følge min pakke.

    Jeg glæder mig til at hoppe på vægten i morgen og se om der er sket noget. Der er godt nok kun gået en uge, så det er ikke fordi jeg tror der er sket et mirakel, men det ville da være dejligt med bare et lille vægttab. :)

    Go' dag til dig også! :)

    SvarSlet
  7. Hej alle,
    jeg er en af de tåber, der faldt for det billige tilbud; få en prøvepakke afrikansk mango og metaburn til kun leveringspris. En overilet og ikke gennemtænkt handling da en reklame poppede op på facebook(alle lærer vel af egne fejl) Men kan ikke sige det for mange gange; LAD VÆRE! lad jer ikke friste!
    Det er fup og bedrag - og hvis i er kommet til at bestille noget,som i ikke får en kvittering over mail på, så spær straks jeres kort.
    Der nåede heldigvis ikke at ske de store skader for mit vedkommende - takket være "HappyEgg" som gjorde mig opmærksom.

    SvarSlet
  8. Hej igen

    Nej - jeg har faktisk ikke modtaget en sådan bekræftelses :-(

    Og jeg har intet modtaget endnu - men pengene er trukket fra min konto.
    Jeg må vist hellere lige få det tjekket

    Hej

    SvarSlet
  9. Hej Charlotte. (HappyEgg)

    Jeg har købt og modtaget de to produkter. (Og afmeldt dem efter samme besvær som alle andre :/)Men er lidt betænkelig med at gå igang med dem. Så nu er jeg meget spændt på at læse om du har haft succes de sidste 14 dage med din Afrikanske Mango. Virker det og hvor meget har du evt. tabt?

    Venligst Delphine

    SvarSlet
  10. Jeg har også lige bestilt både metaburn og afrikansk mango - på deres hjemmesider, og er noget betænkelig ved om jeg kan afmelde dem evt. når jeg har modtaget dem!? jeg vil helst ikke risikere at der lige pludselig bliver trukket penge fra min konto på den måde..

    SvarSlet
  11. hey

    nogen bruger begge dele, altså både meta burn og african mango .. ?

    SvarSlet