mandag den 27. februar 2012

Dag 4 ..!

Så er det 4. dag på afrikansk mango.
Der er endnu ikke sket noget på vægten, men det havde nok også været FOR optimistisk at tro det.

Næste gang jeg hopper på vægten bliver på fredag, hvor jeg håber der er sket noget!
Som tidligere skrevet regner jeg ikke med noget som helst, men det kunne da være dejligt hvis dette produkt kunne hjælpe vægttabet lidt på vej. :)


Jeg har ikke så meget mere at skrive idag, dog vil jeg afslutningsvis lige komme med en lille advarsel.
Pas rigtig godt på hvilke sider I benytter til at bestille dette - eller andre, produkter på.
Der er lige nu flere sider, som lover at man kan få produktet tilsendt for kun prisen for forsendelsen, men i vilkårene står at man forpligter sig til at betale rigtig mange penge til firmaet hver måned.

Et venligt råd er at læse "det med småt" ekstra grundigt, når der kommer til de her vilde tilbud, der lyder for gode til at være sande.

Rigtig go' dag!
:)

3 kommentarer:

  1. Følger glædeligt med i dit lille "forsøg".
    Hvor købte du dit produkt? Er selv meget interesseret i at købe pillerne, men jeg synes dog ikke at kunne finde en hjemmeside jeg stoler på.

    SvarSlet
  2. Det er dejligt at høre at der er nogen, der følger med. :)
    Hvis du trykker på "afrikansk mango" øverst i højre side, kan du finde mine andre blogindlæg om emnet, og det indlæg der hedder "Afrikansk mango ...?" kan du se hvor jeg har købt det, og hvilke overvejelser jeg har gjort mig før købet. :)
    - En af de ting jeg ville opnå ved at blogge om afrikansk mango var selvfølgelig at finde ud af om det virker, men også at dele mine oplevelser omkring både brug og virkning, og så prøve at kaste lidt lys over hvilke sider, der er til at stole på - for det er MEGET svært at gennemskue, synes jeg.
    Jeg håber du finder svaret i mine andre indlæg - ellers siger du bare til! :)

    SvarSlet
  3. Hej, har med glæde læst din blog. Var en af de uheldige og bestilte hos de " forkerte" og blev nød til at spærre min konto efterfølgene. efter jeg har læst hvad du har skrevet, har jeg bestilt afrikansk mango det samme sted som dig.. tak for oplysningerne :D ! Glæder mig til at se resultater... altså hvis der kommer et ;) håber din vægt på fredag har ændret sig, ser frem til at læse det :) God dag til dig :)

    SvarSlet