tirsdag den 8. maj 2012

Ryge & Rejse ?!

Mig og mine elskede Prince Menthol har besluttet os for at gå hver til sit!
Det har ikke været noget let valg, og det er meget svært for os begge, men beslutningen er truffet og dagen i dag er den sidste vi har sammen!

Det er noget trist, for vi har været et godt par! Sagen er bare den, at vi ikke længere føler det samme for hinanden.. Jeg synes at Prince Menthol er blevet snobbet, tidskrævende, svær at omgåes, vi skal hele tiden "skjule vores forhold" når vi er ude i virkeligheden - f.eks. må vi ikke længere ses sammen på restauranter, i bilen, i forbindelse med offentlig transport osv.. Det gør mig ked af det! Jeg synes også at Prince Menthol er blevet noget dyrere at være sammen med.. Straks som jeg har bøjet mig og givet efter for det evige plageri om at være mere støttende økonomisk - vupti, så vil den have mere.. Og mere og mere og mere!!

Prince Menthol synes omvendt at jeg ikke længere værdsætter vores tid sammen, at jeg kun vil ses i smug, at jeg helst hurtigt vil have vores hygge-stunder overstået - og ja, der er vidst egentlig meget i vejen!

Så i forrige uge traf jeg beslutningen om at vi måtte gå fra hinanden! Vi aftalte en dato hvor vi skulle være ude af hinandens liv, og det er så i aften, når jeg går i seng.. Når jeg vågner i morgen tidlig vil alle spor af vores 6 år lange forhold være slettet, og der vil kun være minderne tilbage!

F.eks. dengang vi var i Sydafrika første gang, og jeg var lige ved at DØ for at være sammen med Prince Menthol igen, efter vi blev nødt til at være adskilt under flyveturen! Eller dengang jeg var indlagt på Rigshospitalet, hvor jeg blev så lykkelig da jeg kunne snige mig ud til et kort gensyn med min elskede! Der var også dengang hvor jeg var så ked af det fordi hele verden var dum, og der var det også Prince Menthol der holdte mig oppe! Jeg har givet Prince Menthol opmærksomhed som noget af det første hver morgen og noget af det sidste hver aften! Jeg har stort set aldrig været utro med andre cigaretter!

Men nu er det slut! Det er blevet for krævende, for dyrt, for usundt for mig og for dumt at forsætte vores forhold! Beslutningen er truffet - dog ikke uden triste følelser!
Jeg vil helt sikkert savne Prince Menthol ufatteligt meget det første stykke tid, men når man går igennem sådan nogle svære break-ups bliver man nødt til at være stærk og stå ved sin beslutning! Selv om jeg sikkert allerede i morgen vil føle savnet og om et par dage ikke længere vil synes vores brud var så skide god en idé!

Jeg står ved mit valg, men vil lige afslutte med en lille sang til Prince Menthol, som tak for vores lange, trofaste, behagelige, hyggelige, vanedannende forhold...

"Goodbye My Lover"

Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your hand.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

:)

3 kommentarer:

  1. You go girl
    ;-)
    <3

    SvarSlet
  2. hehe - James Blunt- meget passende til lejligheden.
    God vind - eller skal jeg sige frisk luft.
    Jeg stoppede selv i oktober 2007 efter at have røget
    i ca 35-40 år og jeg var efterhånden nået op på 30-40
    om dagen, ikke de sukkerfri - men Cecil eller lignende.
    så de første uger var MEGET svære. Jeg måtte ty til
    tyggegummi og plasticsmøger de første 3 måneder og har
    været "clean" siden, men med en god motivation i et familiemedlem der er ramt at KOL, så hav det i baghovedet
    når du kæmper allermest for det er en rigtig grim sygdom.
    Good Luck -

    SvarSlet
  3. god beslutning.. held og lykke :)

    SvarSlet